Loading color scheme

Jak dlouho mohu maximálně splácet?

Pro stanovení optimální doby splácení nás kontaktujte.

Obdržel/a jsem upomínku, jak mám jednat dále?

Upomínku v žádném případě neignorujte!

Co když nemohu zaplatit?

Nemějte obavy: pokusíme se najít společné řešení.

Proč kontaktujete vy a ne firma, které dlužím?

S věřitelem máme uzavřenou mandátní smlouvu

Jak se můj dluh dostal k vám?

Dluh byl postoupen od původního věřitele novému věřiteli na základě smlouvy o postoupení pohledávky.

Obdrželi jste písemnou upomínku?

Čím dříve začnete váš dluh řešit, tím zvýšíte vaše šance na nalezení rychlého řešení.

Jak zjistím aktuální výši dlužné částky?

Aktuální výši dlužné částky zjistíte na telefonním čísle +420 725 970 574

Proč došlo k navýšení pohledávky?

K navýšení pohledávky dochází díky neustále běžícímu úroku z prodlení.

Nemám kredit na to, abych vám zavolal - co mám dělat?

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím bezplatných kontaktů:

Obdržel/a jsem dopis, který není adresován osobě, jak mám postupovat?

Dopis neotvírejte! Zašlete nám jej prosím zpět na uvedenou adresu

Proč mám platit náklady soudního řízení

Protože jste váš dluh neuhradili včas. 

Je možné s vámi jednat a řešit své dluhy?

Ke komunikaci se společností easycoll můžete využít:

Poradíte mi, jak splatit dluhy, ačkoliv nejsem vašim klientem?

Bohužel, pracujeme pouze s klienty, jež u nás mají dluh.

Co se stane, když nebudu na výzvu reagovat?

Podle naší zkušenosti je toto nejhorší cesta, kterou se můžete vydat a nedoporučujeme takovéto jednání.

Dostali jste písemnost od soudu nebo ČTÚ?

A nevíte jak dál postupovat? Co nejdříve nás prosím kontaktujte a přečtěte si následující informace.

Nejste schopni vaše dluhy řešit?

Nevíte co máte s nastalou situací dělat? I v této složité životní situaci je potřeba, abyste s námi komunikovali.

Jakým způsobem mohu dlužnou částku uhradit?

Splácet můžete složenkou, vkladem na účet, bankovním převodem.

Kam se obrátit se žádostí o splátkový kalendář?

Splácet můžete složenkou, vkladem na účet, bankovním převodem.

Při písemném styku je třeba vždy uvádět.

Vždy uvádějte všechna nacionále.

Jak ohlásit změnu adresy nebo mých osobních údajů?

Všechny tyto změny je nutné neprodleně ohlásit a to vždy písemně.

Obdrželi jste moji platbu?

V závislosti na způsobu placení dochází denně k automatickému zpracovávání došlých plateb.

Zaplatil jsem svůj dluh včas, a přesto jsem obdržel upomínku. Jak mám postupovat dál?

V tomto případě je třeba zaslat na Provozní oddělení společnosti kopii dokladu potvrzující zaplacení.

Co se stane když nezaplatím včas, nebo nezaplatím vůbec?

V případě, že nezaplatíte požadovanou dlužnou částku včas, je naše společnost nucena zahájit jménem věřitele soudní řízení.

Může za dluhy řešit někdo jiný?

Kvůli ochraně osobních údajů musíme dluhy řešit vždy pouze s klientem.

Co se stane, když dluh neuhradím?

Pokud nezaplatíte dluh ve stanoveném termínu, jsme nuceni přikročit k vymáhání dluhu

Proč byla pohledávka předána advokátní kanceláři?

Pokud dlužníci nejsou ochotni řešit po delší dobu své dluhy s věřitelem.

Pokud obdržím upomínku - co mám dělat?

Kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím jakéhokoliv níže uvedeného kontaktu.

Proč je dluh tak vysoký?

Výše pohledávky koresponduje se stářím pohledávky.

Chtěl bych podat stížnost.

Samozřejmě. Občas se věci nepovedou, tak jak mají, omlouváme se za to.

Kde mohu obdržet doklad o bezdlužnosti?

Doklad o bezdlužnosti vystavíme na jméno dlužníka na základě vaší žádosti. 

Publish modules to the "offcanvs" position.